Race Entry Form 2022
I hereby confirm my binding participation in the following ticked off race events


Nennung Rennsaison 2022
Hiermit bestätige ich verbindlich die Teilnahme für die nachfolgend angekreuzten Veranstaltungen

Venue

22-24 April

Hockenheimring - City of Stuttgart Trophy

6-8 Mai

Dijon – Tropheo Kent

3-5 June

Circuitpark Zandvoort – Pinksterraces*

* Together wit HRA



Driver Details / Angaben zur Person



Angaben zum Fahrzeug / Vehicle Details

Kategorie / Category



I confirm that the details I have given in all sections of this race entry form are correct and I hereby accept and agree to be bound by the current Sporting and Technical Regulations of the Formula Opel / Formula Ford*.

Hiermit erkläre ich der/die Unterzeichnende, dass ich die Bedingungen (Rahmen Ausschreibung) zur Teilnahme an der Formel Opel / Formel Ford* gelesen und anerkannt habe und diesen zustimme. Ich bestätige ebenfalls die Richtigkeit der o.g. Angaben.